gelet op het bestaand reglement infoborden
gelet op de vraag om het reglement infoborden aan te passen (zie voorstel bijlage)
gelet op noodzakelijke aanpassingen omtrent schrapping IT print in het reglement
gelet op verduidelijking omtrent de aanvraag die min. 15 dagen voor de gewenste startdatum ingediend moet worden bij afdeling vrije tijd
gelet op beschikbaarheid van de plaatsen worden er borden toegekend
gelet op regeling vervoer panelen en bewaring panelen
overwegende dat het reglement in de verschillende raden (cultuur-, jeugd-, sport- en centrumraad) besproken werd en positief werd geadviseerd
overwegende dat het reglement door het schepencollege dient goedgekeurd vooraleer dit in GR besproken en goedgekeurd kan worden
Gelet op het decreet lokaal bestuur art. 56;
reglement infoborden
De gemeenteraad keurt het aangepaste reglement infoborden zoals in bijlage gevoegd goed met een inwerkingstreding op 15 november 2022.
Dit reglement wordt overeenkomstig het decreet lokale besturen openbaar gemaakt