Terug
Gepubliceerd op 01/06/2023

Notulen  Gemeenteraad

ma 22/02/2021 - 20:00 Rietbron

Samenstelling

Aanwezig

Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur

Secretaris

Ingrid Vrancken, algemeen directeur

Voorzitter

Tom Adriaens, Voorzitter

Agendapunten

1.

2021_GR_00025 - Notulen - Goedkeuring notulen van de vergadering van vorige zitting - beslissing

Goedgekeurd
1.

2021_GR_00025 - Notulen - Goedkeuring notulen van de vergadering van vorige zitting - beslissing

2021_GR_00025 - Notulen - Goedkeuring notulen van de vergadering van vorige zitting - beslissing
2.

2021_GR_00026 - Kennisname - Zittingsverslag van de vorige zitting

Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig
Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Secretaris
Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Voorzitter
Tom Adriaens, Voorzitter
2.

2021_GR_00026 - Kennisname - Zittingsverslag van de vorige zitting

2021_GR_00026 - Kennisname - Zittingsverslag van de vorige zitting

Motivering

Juridische grond

decreet lokaal bestuur van 22/12/2017 meer bepaald art. 32 en 277;

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De raadsleden nemen kennis van het zittingsverslag van de vorige zitting.

3.

2021_GR_00011 - BESLUIT BETREFFENDE DE CONTROLE EN HANDHAVING VAN DE QUARANTAINEVERPLICHTING M.H.O. OP DE BEHEERSING EN BESTRIJDING VAN DE COVID-19 PANDEMIE - beslissing

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Secretaris
Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Voorzitter
Tom Adriaens, Voorzitter
3.

2021_GR_00011 - BESLUIT BETREFFENDE DE CONTROLE EN HANDHAVING VAN DE QUARANTAINEVERPLICHTING M.H.O. OP DE BEHEERSING EN BESTRIJDING VAN DE COVID-19 PANDEMIE - beslissing

2021_GR_00011 - BESLUIT BETREFFENDE DE CONTROLE EN HANDHAVING VAN DE QUARANTAINEVERPLICHTING M.H.O. OP DE BEHEERSING EN BESTRIJDING VAN DE COVID-19 PANDEMIE - beslissing

Motivering

Argumentatie

België wordt geconfronteerd met de COVID-19-pandemie.  De karakteristieken van het coronavirus COVID-19, in het bijzonder met betrekking tot de besmettelijkheid, het sterfterisico en het aantal gevallen die werden gedetecteerd dwingen tot het opleggen en doen naleven van bepaalde maatregelen, in het bijzonder de quarantaine- en isolatieplicht.

Met het oog op de bescherming van de volksgezondheid werd federaal de quarantaineverplichting opgelegd in volgende omstandigheden: 

  • men heeft een positieve COVID-19 test afgelegd;
  • men wordt beschouwd als een hoog risicocontact omdat men mogelijk in aanraking is gekomen met een besmet persoon;
  • met keert terug naar België na een verblijf in een rode zone van meer dan 48u.
  • men heeft een bevel tot quarantaine gekregen na evaluatie van het passenger location form (PLF) dat werd ingevuld bij terugkeer naar België vanuit een  andere zone.

Artikel 47/1 van het preventiedecreet bepaalt dat de lokale besturen instaan voor de controle en de handhaving van deze quarantaine- en isolatieverplichtingen.

Om de ons toebedeelde taak als lokaal bestuur te kunnen uitvoeren zijn een aantal beslissingen nodig in het bijzonder het ondertekenen van het gebruikersprotocol en het organiseren van de controle en handhaving - om de openbare gezondheid in het algemeen, en de gezondheid van de bezoekers en inwoners van onze gemeente in het bijzonder, op een adequate manier te vrijwaren. Het ondertekenen van het gebruikersprotocol, dat gesloten wordt tussen de gemeente en het Agentschap Zorg en Gezondheid, is essentieel om de quarantaineverplichting op lokaal niveau te kunnen controleren en handhaven, om op die manier de verdere verspreiding van het COVID-19-virus tot een minimum te beperken. 

Gegeven het ontwerpprotocol in bijlage

Juridische grond

Gelet op het decreet lokaal bestuur art. 56;

het ministerieel besluit van 28 oktober 2020 houdende dringende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken;

artikelen 34/1, 47/1 en 79 van het decreet van 21 november 2003 betreffende het preventieve gezondheidsbeleid (verder preventiedecreet genoemd)

Besluit van de Vlaamse Regering van 8 januari 2021 tot uitvoering van artikel 34/1, tweede lid, en artikel 47/1 van het decreet van 21 november 2003 betreffende het preventieve gezondheidsbeleid en tot wijziging van het besluit van de Vlaamse Regering van 12 juni 2020 tot uitvoering van het decreet van 29 mei 2020 tot organisatie van de meldingsplicht en het contactonderzoek in het kader van COVID-19

Besluit

De Gemeenteraad keurt eenparig het volgende besluit goed.
De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad keurt het protocol voor de elektronische mededeling van persoonsgegevens van het Agentschap Zorg en Gezondheid naar de Stad Halen in het kader van het doorgeven van persoonsgegevens conform artikel 34/1 van het decreet van 21 november 2003 betreffende het preventieve gezondheidsbeleid, goed.

Artikel 2

 De gemeenteraad bekrachtigt de beslissing van het CBS van 25/1/2021

Artikel 3

Het protocol wordt volgens de geldende bepalingen gepubliceerd op de gemeentelijke website.

4.

2021_GR_00018 - Protocol voor elektronische mededeling van persoonsgegevens van de stad Halen aan de politiezone LRH in het kader van quarantainehandhaving - beslissing

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Secretaris
Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Voorzitter
Tom Adriaens, Voorzitter
4.

2021_GR_00018 - Protocol voor elektronische mededeling van persoonsgegevens van de stad Halen aan de politiezone LRH in het kader van quarantainehandhaving - beslissing

2021_GR_00018 - Protocol voor elektronische mededeling van persoonsgegevens van de stad Halen aan de politiezone LRH in het kader van quarantainehandhaving - beslissing

Motivering

Argumentatie

België wordt geconfronteerd met de COVID-19-pandemie.  De karakteristieken van het coronavirus COVID-19, in het bijzonder met betrekking tot de besmettelijkheid, het sterfterisico en het aantal gevallen die werden gedetecteerd dwingen tot het opleggen en doen naleven van bepaalde maatregelen, in het bijzonder de quarantaine- en isolatieplicht.

Met het oog op de bescherming van de volksgezondheid werd federaal de quarantaineverplichting opgelegd in volgende omstandigheden: 

  • men heeft een positieve COVID-19 test afgelegd;
  • men wordt beschouwd als een hoog risicocontact omdat men mogelijk in aanraking is gekomen met een besmet persoon;
  • met keert terug naar België na een verblijf in een rode zone van meer dan 48u.
  • men heeft een bevel tot quarantaine gekregen na evaluatie van het passenger location form (PLF) dat werd ingevuld bij terugkeer naar België vanuit een  andere zone.

Artikel 47/1 van het preventiedecreet bepaalt dat de lokale besturen instaan voor de controle en de handhaving van deze quarantaine- en isolatieverplichtingen.

Om de ons toebedeelde taak als lokaal bestuur te kunnen uitvoeren zijn een aantal beslissingen nodig in het bijzonder het ondertekenen van het gebruikersprotocol en het organiseren van de controle en handhaving - om de openbare gezondheid in het algemeen, en de gezondheid van de bezoekers en inwoners van onze gemeente in het bijzonder, op een adequate manier te vrijwaren. Het ondertekenen van het gebruikersprotocol, dat gesloten wordt tussen de gemeente en het Agentschap Zorg en Gezondheid, is essentieel om de quarantaineverplichting op lokaal niveau te kunnen controleren en handhaven, om op die manier de verdere verspreiding van het COVID-19-virus tot een minimum te beperken. 

Omdat het nodig kan zijn de politiediensten in te schakelen voor de quarantainehandhaving, dient bepaald te worden hoe de gegevens doorgegeven worden

Gegeven het gunstig advies van de DPO dd.08/02/2021

Gegeven het ontwerpprotocol in bijlage


Juridische grond

Gelet op het decreet lokaal bestuur art. 40;

het ministerieel besluit van 28 oktober 2020 houdende dringende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken;

artikelen 34/1, 47/1 en 79 van het decreet van 21 november 2003 betreffende het preventieve gezondheidsbeleid (verder preventiedecreet genoemd)

Besluit van de Vlaamse Regering van 8 januari 2021 tot uitvoering van artikel 34/1, tweede lid, en artikel 47/1 van het decreet van 21 november 2003 betreffende het preventieve gezondheidsbeleid en tot wijziging van het besluit van de Vlaamse Regering van 12 juni 2020 tot uitvoering van het decreet van 29 mei 2020 tot organisatie van de meldingsplicht en het contactonderzoek in het kader van COVID-19

Besluit

De Gemeenteraad keurt eenparig het volgende besluit goed.
De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad keurt het ontwerp van protocol goed.

Artikel 2

Dit besluit wordt overgemaakt aan de politezone LRH

Artikel 3

Dit protocol wordt gepubliceerd op de website van de stad.

5.

2021_GR_00017 - Principiële goedkeuring van de samenwerkingsovereenkomst over het vaccinatiecentrum Den Amer - Beslissing

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Secretaris
Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Voorzitter
Tom Adriaens, Voorzitter
5.

2021_GR_00017 - Principiële goedkeuring van de samenwerkingsovereenkomst over het vaccinatiecentrum Den Amer - Beslissing

2021_GR_00017 - Principiële goedkeuring van de samenwerkingsovereenkomst over het vaccinatiecentrum Den Amer - Beslissing

Motivering

Argumentatie

Op 3 december 2020 stelde de Interministeriële Conferentie (IMC) Volksgezondheid de vaccinatiestrategie COVID-19 in ons land voor. De strategie bepaalt de volgorde van de doelgroepen voor de vaccinatie. Het tempo waarmee die doelgroepen gevaccineerd worden, zal bepaald worden door de snelheid waarmee vaccins worden geleverd.

De overheid vraagt de eerstelijnszones om één vaccinatiecentrum per 50.000 inwoners te voorzien. De eerstelijnszone staat daarbij in voor het medische luik, de gemeenten voor het logistieke luik. Het CC Den Amer doet dienst als vaccinatiecentrum voor de gemeenten Diest, Scherpenheuvel-Zichem, Halen en Bekkevoort. Daartoe wordt een overeenkomst afgesloten tussen deze gemeenten, en de eerstelijnszones Demerland en Limburg MidWest.

De samenwerkingsovereenkomst is gebaseerd op het model van ABB (het Agentschap Binnenlands Bestuur).

Het gaat om een IBSV (Interbestuurlijk samenwerkingsverband) tussen gemeenten en de eerstelijnszones. Dit is een samenwerkingsverband zonder rechtspersoonlijkheid en zonder beheersoverdracht.

 Het doel is om een vaccinatiegraad van 70% te bereiken bij de bevolking. Daarvoor zal het vaccinatiecentrum tot september 2021 operationeel moeten blijven, al zal veel afhangen van de leveringssnelheid van de vaccins.

Financiële informatie

De financiële verdeelsleutel is gebaseerd op het officiële inwonersaantal van de betrokken gemeenten op 1 januari 2020, zoals gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad van 27 juli 2020.

Dit komt neer op volgende verdeelsleutel voor de gemeenten onderling voor de logistieke en administratieve kosten:

 

Gemeente

Inwonersaantal 1/1/2020

Percentage

Diest

24.234

38%

Scherpenheuvel-Zichem

23.078

37%

Halen

9.485

15%

Bekkevoort

6.332

10%

Totaal

63.129

100%

 

Dit komt neer op volgende verdeelsleutel voor de eerstelijnszones onderling voor de medische kosten: 

  • 85% voor ELZ Demerland (Diest, Scherpenheuvel-Zichem en Bekkevoort)
  • 15% voor ELZ Limburg MidWest (Halen)

Gegeven het ontwerp van samenwerkingsovereenkomst zoals in bijlage gevoegd

Gegeven de goedkeuring van het ontwerp van overeenkomst door het CBS van 8/2 jl.

Na beraadslaging

Juridische grond

Gelet op het decreet lokaal bestuur art. 40;

Het decreet lokaal bestuur van 22 december 2017, art. 392-395

Ministerieel besluit van 28 oktober 2020 houdende dringende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken

Het vaccinatiedraaiboek van het Agentschap Zorg & gezondheid van 30 december 2020

Besluit

De Gemeenteraad keurt eenparig het volgende besluit goed.
De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad keurt de samenwerkingsovereenkomst tot oprichting van interbestuurlijke samenwerkingsvorm "vaccinatiecentrum Den Amer", zoals in bijlage gevoegd, goed.

Artikel 2

Deze beslissing wordt overgemaakt aan de deelnemende besturen en aan de financiële dienst

Artikel 3

voorzitter en algemeen directeur worden gemachtigd deze overeenkomst te ondertekenen

6.

2021_GR_00021 - Aanduiding afvaardiging in Vaccinatiecentrum vanuit Halen - beslissing

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Secretaris
Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Voorzitter
Tom Adriaens, Voorzitter
6.

2021_GR_00021 - Aanduiding afvaardiging in Vaccinatiecentrum vanuit Halen - beslissing

2021_GR_00021 - Aanduiding afvaardiging in Vaccinatiecentrum vanuit Halen - beslissing

Motivering

Argumentatie

Gegeven de goedkeuring van de samenwerkingsovereenkomst Interbestuurlijk Samenwerkingsverband (IBSV) “Vaccinatiecentrum Den Amer” In zitting van heden.

Daar in deze overeenkomst een beheerscomité  voorzien is samengesteld uit een afgevaardigde uit elk bestuur aangeduid uit het CBS

Gegeven het voorstel van het college dd. 8/2/2021 waarbij Erik Van Roelen, met Elke Boogaerts als vervanger, afgevaardigd wordt als vertegenwoordiger van stad Halen in het beheerscomité.     

Juridische grond

Gelet op het decreet lokaal bestuur art. 40;

Besluit

De Gemeenteraad keurt eenparig het volgende besluit goed.
De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

Erik Van Roelen met als vervanger Elke Boogaerts worden aangeduid om stad Halen te vertegenwoordigen in het beheerscomité  van het vaccinatiecentrum Den Amer

7.

2020_GR_00127 - Patrimonium - Onderhandse verkoop perceel voormalige buurtweg Mathys - principiële beslissing

Afgevoerd
8.

2021_GR_00023 - Patrimonium - Onderhandse aankoop perceel voormalige parking Boccacio (deel) - principiële beslissing

Goedgekeurd
8.

2021_GR_00023 - Patrimonium - Onderhandse aankoop perceel voormalige parking Boccacio (deel) - principiële beslissing

2021_GR_00023 - Patrimonium - Onderhandse aankoop perceel voormalige parking Boccacio (deel) - principiële beslissing
9.

2021_GR_00020 - Openbaar domein - NIEUWE STRAATNAAM "Klipgaarweg": VOORLOPIGE AANVAARDING - beslissing.

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Secretaris
Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Voorzitter
Tom Adriaens, Voorzitter
9.

2021_GR_00020 - Openbaar domein - NIEUWE STRAATNAAM "Klipgaarweg": VOORLOPIGE AANVAARDING - beslissing.

2021_GR_00020 - Openbaar domein - NIEUWE STRAATNAAM "Klipgaarweg": VOORLOPIGE AANVAARDING - beslissing.

Motivering

Argumentatie

Daar de  nieuw gecreërde  verkaveling in de Molenweg (eerste deel vanaf Betserbaan) dient huisnummers te krijgen. Daar Molenweg 1 pas na de kruising met de oude spoorwegbedding start, en daar de straat daar onderbroken wordt, is het aangewezen dit straatdeel een nieuwe naam te geven.

Daar deze weg vroeger gekend was als 'Klipgaar' en de iets oudere Zelkenaar zich deze nog met die naam herinnert.

Gelet op het advies van de heemkundige kring Oppidum Halense  betreffende de naam "Klipgaarweg" als naam van de weg zijnde het stuk tussen de Betserbaan en de Kruising van de Molenweg met de oude spoorwegbedding.

Gelet op het voorlopige goedkeuring door het college van burgemeester en schepenen van 15 februari 2021 van de naam "Klipgaarweg" ; 

Overwegende dat in de procedure voor het vaststellen van een nieuwe straatnaam de gemeenteraad deze voorlopig dient te aanvaarden vooraleer er een openbaar onderzoek wordt ingesteld. 

 
Juridische grond

Gelet op de wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motiveringsplicht van bestuurshandelingen, en latere wijzigingen;

Gelet op het decreet van 26 maart 2004 betreffende de openbaarheid van bestuur;

Gelet op het decreet lokaal bestuur van  22/12/2017, betreffende de bevoegdheden van het college van burgemeester en schepenen, en de bepaling van de regels voor toezicht;

 

Besluit

De Gemeenteraad keurt eenparig het volgende besluit goed.
De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad keurt de naam "KLIPGAARWEG" voorlopig goed als naam van de weg 

10.

2021_GR_00022 - intergemeentelijk samenwerkingsverband ILV deelplatform MIDWEST-LIM : huishoudelijk reglement - beslissing

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Adriaens, Voorzitter; Erik Van Roelen, Burgemeester; Heidi Wuestenbergs, Schepen; Kris Jacobs, Schepen; Steven Vanmechelen, Schepen; Elke Boogaerts, Schepen; Anita Bullens; Freddy Pans; Thomas Dubois; Inge Sannen; Rudy Marcoen; Gilberte Bastijns; Wim Vanderbruggen; Josiane Vanthienen; Corry Baerts; Inge Hansen; Laurens Meeus; Lore Hoebrekx; Brigitte Landerloos; Mark Nickmans; Ludo Raymaekers; Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Secretaris
Ingrid Vrancken, algemeen directeur
Voorzitter
Tom Adriaens, Voorzitter
10.

2021_GR_00022 - intergemeentelijk samenwerkingsverband ILV deelplatform MIDWEST-LIM : huishoudelijk reglement - beslissing

2021_GR_00022 - intergemeentelijk samenwerkingsverband ILV deelplatform MIDWEST-LIM : huishoudelijk reglement - beslissing

Motivering

Argumentatie

Gegeven de goedkeuring van de samenwerking ILV MidwestLim in de GR van december 2020

Voor Halen hebben de vraag gesteld naar samenwerking rond handhaving in dit verband, anderen ook naar gezamenlijke aanwerving van een DPO, een jurist, .....

Vermits het mogelijk zal zijn om deel te nemen aan de samenwerkingen die elk bestuur zelf kiest. Enkel voor afgenomen diensten wordt een deelname in de kosten gevraagd.

Gezien er naast de samenwerkingsovereenkomst ook een  huishoudelijk reglement is opgesteld dat nu voorgelegd wordt om te bespreken en om onze opmerking te formuleren.

Het college geeft een gunstig advies over het huishoudelijk reglement op 25/1/2021

Na beraadslaging

 

 

Juridische grond

Decreet lokaal bestuur van 22/12/2017

Besluit

De Gemeenteraad keurt eenparig het volgende besluit goed.
De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad keurt het huishoudelijk reglement voor de ILV MidWestLim, zoals in bijlage gevoegd, goed.

Artikel 2

Deze beslissing wordt overgemaakt aan de deelnemende partijen in de ILV.

Varia en mededelingen

Varia en mededelingen

Varia en mededelingen

Motivering

Volgende zitting 29 maart

Vragen en antwoorden

Vragen en antwoorden

Vragen en antwoorden